Kort og rutevejledning

Adresse: Højstrupvangen 1. 5200 Odense

Huset er på 209 kvadratmeter og har plads til ca. 80 personer.
Huset er udstyret med

  • velindrettet køkken med service til 80 personer
  • 2 komfurer, 3 ovne
  • industriopvaskemaskine
  • køleskab og fryser
  • 2×5 liters automatisk kaffemaskine
  • dame- og herretoiletter samt handicaptoilet
  • trådløs internetforbindelse
  • projektor fastmonteret i loftet samt lærred

Huset er generelt handicapvenligt.

Der er gode offentlige transportmidler (bl.a. letbane) lige til døren og private P-pladser tilknyttet.
Grundplan gildehuset

Der skal bruges nøglebrik for at komme ind i huset. Kontakt venligst udlejer Erik Johnsen

tlf. 30 60 90 88 eller e mail: link til udlejer.

Hvis lejer har brug for flere parkeringspladser, kan Sct. Georgs Gildernes øvrige pladser benyttes ved betaling i automat til 10,- pr. time. Der forefindes 60 P-pladser. Overskud på driften af pladsen går til humanitært arbejde.

Du kan tilkøbe ekstra P pladser til særlig pris. Henvendelse til  link til udlejer. – eller på tlf. 30 60 90 88

Kort og rutevejledning

Afbestilling
Ved afbestilling mere end 3 måneder før dato for arrangementet, skal der betales et afbestillingsgebyr på 1.000,00 kr., dog max. det indbetalte beløb.

Ved afbestilling mindre end 3 måneder før dato for arrangementet, sker der ingen refusion af det indbetalte beløb.

 

Lejebetingelser – Læs venligst

PRISER:
kl 08 til 16    1.700 kr.
kl 16 til 24    1.700 kr.
kl 08 til 24    2.800 kr.
kl 08 til 03    3.900 kr.
kl 08 til 07    4.450 kr.

Der ydes rabat til medlemmer af Odense Gilder.

Betaling dækker brug af huset, rengøring, forbrug af vand, varme, el og trådløst internet.

Køkken rengøres dog af bruger.

Der vil desuden være gæstekort til 10 gratis parkeringspladser.

Hvis du ønsker flere oplysninger om Sct. Georgs Gildernes hus, skal du kontakte 
Erik Johnsen på mail:
mailkontakt til udlejer eller tlf. 30 60 90 88.

Ønsker du at leje Gildehuset til et personligt arrangement
(altså et arrangement, hvor DU er vært), skal du bare reservere dato.
Du kan ikke reservere på vegne af andre!

Du skal venligst huske at oplyse hvilket gilde du er medlem af under Bemærkninger

Det er kansleren for det enkelte gilde, der booker og laver alle gildets aftaler vedr. brug af Gildehuset.
Husk at de enkelte gilder som udgangspunkt har faste ugedage til deres arrangementer og at kanslerne booker for et helt gildeår ad gangen – senest medio april.

BEMÆRK
Booking systemet fungerer bedst på en computer eller tablet. Hvis du benytter en mobil er du desværre nødt til at oprette dig som bruger for at kunne reservere. MEN du kan også vælge “Skrivebordsversionen”

Ønsker du at leje Gildehuset, gør du således

  • Klik på den ledige dato du ønsker at reservere
  • Vælg tidsrum du ønsker at reservere
  • Vælg Opret reservation og udfyld formular
  • Klik på ”Send”

Du modtager herefter en mail om, at vi har modtaget dit ønske om reservation, og hvis den godkendes af administrator, vil du senere modtage mail med kontrakt om det beløb, der skal betales.

Lejemålet er først gældende, når beløbet er indbetalt på konto
Reg. 4092 konto nr. 9300004552.
Betalingsfrist 7 hverdage. Læs lejebetingelser ang. aflysninger
Når du betaler, bedes du skrive dit navn i ”Meddelelser til kontohaver”

Andre lejetidspunkter kan evt. aftales – kontakt udlejer på tlf. 30 60 90 88 eller via e-mail: link til udlejer

Bemærk
Udlejning til ungdomsgrupper/ungdomsfester kun sker på særlige vilkår.
Du kan kontakte udlejer for flere informationer: link til udlejer.